היתרונות של אזרחות רומנית


מהי אזרחות רומנית?

בין אם אתם מחפשים לחיות ולעבוד בכל מדינה באיחוד האירופי, או שאתה רוצה לרכוש מקרקעין בכל מדינה חברה, אזרחות רומנית היא אופציה נהדרת. אתה יכול לקבל אשרת שהייה וחשבונות בנק פתוחים בכל מדינה חברה, מבלי לקבל אשרה.

רומניה מציעה אזרחות ידי תכנית מוצא, אשר הוא אידיאלי עבור אלה המעוניינים לקבל אזרחות רומנית, אבל אין לי בן משפחה בארץ. התהליך קל ופשוט יותר מאשר הגשת בקשה לאזרחות רומנית באמצעות התאזרחות.

אזרחות רומנית מוענקת על ידי הרשות הלאומית לאזרחות על בסיס הוראות חוק. על מנת להגיש בקשה לאזרחות רומנית, יהיה עליך להגיש בקשה לאזרחות למשרד המשפטים בבוקרשט. היישום יחייב אותך לספק הוכחה שאתה לא זר בלתי חוקי, וכי אתה אזרח טוב של רומניה. זה גם דורש שיהיה לך מקור הכנסה אמין ושאתה גר ברומניה.

אזרחות רומנית מוענקת לאנשים העומדים בכל התנאים הללו. תהליך הגשת הבקשה כולל אחזור מסמכים, לימוד שבועת אמונים ברומנית והתמודדות עם כמה רשויות מנהליות.

אתה יכול גם לרכוש אזרחות רומנית באמצעות נישואין. אם אתה נשוי לאזרח רומני לפחות חמש שנים, אתה זכאי לאזרחות.

איך אני מקבל אזרחות רומנית?

קבלת אזרחות רומנית יכולה להיות משימה קשה. תהליך הגשת הבקשה דורש ניירת רבה, והוא כרוך בהתמודדות עם גופים מנהליים שונים.

על מנת להיות זכאי להגיש בקשה לאזרחות רומנית, עליך להיות אזרח רומני או להיות בעל אב קדמון רומני. עליך להיות בעל אמצעים כספיים מספיקים ולהיות בהתנהלות טובה. עליכם להיות מודעים גם לשפה ולתרבות הרומנית. אתה חייב להיות בעל תעודת לידה רומנית.

על מנת לקבל אזרחות רומנית, אתה חייב לקחת את שבועת אמונים לרומניה. אתה יכול לעשות זאת באופן אישי ברשות האזרחות הלאומית הרומנית. תונפק לך תעודת אזרחות עם סיום הטקס. אתה יכול גם לנסוע ליותר מ -150 מדינות ללא ויזה. ניתן גם לפתוח חשבון בבנקים באירופה.

תהליך קבלת אזרחות רומנית יכול להימשך בין 18 חודשים לשנתיים. התהליך כרוך הרבה ניירת, ולכן חשוב לוודא כי הקובץ שלך מעודכן. אתר רשות האזרחות הלאומית הרומנית הוא משאב טוב למעקב אחר הקובץ שלך. אתה יכול גם לבקש מספר רישום מהארגון הבינלאומי.

אזרחות רומנית היא הזדמנות מצוינת עבור אלה שרוצים להיות אזרח אירופי מבלי לשלם הון. רומניה מציעה מגוון רחב של יתרונות, כולל מערכת חינוך איכותית וגישה לבריאות ברמה עולמית. זה גם מקום נהדר לעבוד בו או לגור בו, במיוחד אם אתה איש עסקים.

האם קשה לקבל אזרחות רומנית?

קבלת דרכון שני היא לא משימה קשה, אבל זה משהו שרוב האנשים לא יודעים. קבלת דרכון רומני מעניקה לך גישה ל -174 מדינות. בנוסף, תקבל הזדמנות ללמוד בכל מדינה באיחוד האירופי. אתה יכול לפתוח חשבון בכל בנק אירופי.

רומניה היא מדינה של אירופה עם היסטוריה צעירה יחסית. זה היה חלק מכמה אימפריות ומדינות שונות. היא גובלת באוקראינה ובבולגריה. הוא ממוקם בדרום מזרח אירופה.

אזרחות רומנית ניתן להשיג על ידי ירידה, על ידי השקעה, או על ידי התאזרחות. אתה יכול גם לקבל דרכון שני על ידי להתחתן עם אזרח רומני. עלות קבלת דרכון רומני נמוכה, ואתה יכול לחיות ולעבוד בכל מדינה חברה באיחוד האירופי ללא הגבלות.

תהליך קבלת האזרחות הרומנית בירידה הוא פשוט יחסית. אתה צריך להראות את הירידה שלך מהורה רומני או צאצא של הורה רומני.

כדי לקבל דרכון רומני, אתה יכול להגיש קובץ במשרד הקונסולרי המקומי שלך או במשימה דיפלומטית. קובץ זה כולל תעודת לגליזציה, עדות לתאריך שאיבדת את אזרחותך והצהרות. אתה יכול גם להגיש את התיק שלך לרשות הלאומית לאזרחות. תקבל אישור רשמי.

אתה יכול גם להחזיר את האזרחות הרומנית שלך על ידי הוכחה שאתה מחובר למדינה. התהליך יכול להימשך עד שנתיים.

לפרטים נוספים ניתן להכנס לאתר – https://barkan-law.com/%D7%A9%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%94/

About: Mark Moore