מהו עורך דין גירושין?

עורך דין גירושין הינו מומחה משפטי בדיני משפחה המסייע ללקוחות בפתרון עניינים משפטיים כגון משמורת ילדים, זכויות ראייה, מזונות בני זוג וגירושין.

עורכי דין גירושין חייבים להיות בעלי יכולת הקשבה קשובה, להישאר לא שיפוטיים ולסגל את האינטרסים של הלקוח שלהם. יתר על כן, עליהם להיות בעלי מומחיות בהסברה, גישור ושיטות חלופיות ליישוב סכסוכים.

מהו חוב משפחתי?

כאשר מתגרשים, הנושא המכריע ביותר הוא בדרך כלל אופן חלוקת הנכסים. זה יכול לכלול כל דבר מבית לרכב ועד לחשבונות חיסכון. יתרה מכך, חובות משפחתיים – לרבות הלוואות וכרטיסי אשראי – ממלאים תפקיד בלתי נפרד בכל תיק גירושין.

רוב האנשים נושאים צורה כלשהי של חוב, בין אם זה משכנתא, הלוואת רכב, הלוואה לעסקים קטנים, חשבונות כרטיסי אשראי, הלוואות סטודנטים או חשבונות רפואיים. למרבה הצער, הנושים לרוב אינם אדיבים ללקוחותיהם.

לעתים קרובות זוגות מקבלים חוב משותף בכרטיס אשראי או הלוואות אחרות במהלך נישואיהם. למרבה המזל, לרוב המדינות יש חוקים שמתייחסים לנושא הספציפי הזה.

במדינות רבות, החוק מתייחס לחובות שנרכשו במהלך הנישואין כרכוש קהילתי ויש לחלקם שווה בשווה בפסק דין לגירושין. לכך יכולה להיות השפעה חשובה על התוצאה הסופית של תיק.

עם זאת, חובות שנוצרו לפני הנישואין עדיין חייבים להילקח בחשבון בעת חלוקת הנכסים. עורכי דין לגירושין בדרך כלל בוחנים מקרוב את העניינים הללו כדי להבחין אילו חובות אינן זוגיות ואילו מהן שייכות לבני הזוג כזוגיות.

לדוגמה, אם אחד מבני הזוג היה מעורב ברומן והשתמש בכרטיס האשראי המשותף שלהם כדי לממן אותו, ההנחה היא שהחוב הזה נשאר זוגי. עם זאת, אם הייתה עדות לבזבוז משאבים או ניסיון הסתרה, רשאי בית המשפט לפסוק זאת ללא נישואין ואינה נתונה לחלוקה במהלך הליך הגירושין.

פתרון נוסף לחוב משותף בכרטיס אשראי הוא שימוש בקו אשראי ביתי או הלוואה מסוג אחר כדי לשלם את כל היתרה. זה עשוי להיות פתרון אידיאלי עבור כמה זוגות, במיוחד כאשר שוק הנדל"ן חלש במיוחד או לאחד מבני הזוג יש משמורת פיזית ראשית על ילדים.

זוגות שבבעלותם את בתיהם במשותף עשויים לרצות לעשות סידורים שיישארו בבעלות משותפת בהסדר שלאחר הגירושין. זה יכול לבוא בצורה של הסדר מכירה דחוי או אפילו פתרונות קבועים כמו מכירת הבית לאחר שחלפה תקופה מסוימת.

מהי תמיכת בני זוג?

לאחר גירושין, ייתכן שאחד מבני הזוג יצטרך לספק תמיכה זוגית לאחר. תשלומים אלו, המכונים מזונות, מסייעים ביצירת חלוקה כספית הוגנת בין הצדדים. גובה התמיכה הזו נקבע בסופו של דבר על ידי בית המשפט ותלוי בנסיבות הייחודיות של כל אדם.

כדי לזכות במזונות בן זוג, על התובע להוכיח את תלותם הכלכלית בבן זוגם וכי הוא יכול לספק להם מספיק כסף לעמוד בהוצאות החודשיות.

ניתן להעניק מזונות לבני זוג לתקופה מוגדרת; זה יכול להיות לטווח קצר (מזונות שיקומיים), או לטווח ארוך (מזונות קבועים).

בעת מתן מזונות לבני זוג, בית המשפט לוקח בחשבון מספר גורמים כמו משך הנישואין והאם ישנם ילדים. יתר על כן, הם שוקלים את הכנסתו ויכולתו של המקבל לקבל הכשרה נוספת או השכלה.

מדינות מסוימות, כמו ג'ורג'יה וצפון קרוליינה, רואות בהתנהגות בלתי הולמת, נטישה או ניאוף בנישואין עילה להגבלת או שלילת תמיכת בני זוג. עם זאת, חוקים אלה אינם נפוצים ברחבי אמריקה.

עורך דין יכול לסייע לך בהוכחת זכאותך למזונות בן זוג. הם גם מסייעים בהגשת הניירת הדרושה כדי שתוכל להתחיל לקבל תשלומים.

רוב המדינות מגדירות מזונות בני זוג כמזונות או מזונות. אף על פי שמונחים אלה משמשים לעתים לסירוגין, מזונות מתייחסים לתשלומים ששולמו על ידי אחד מבני הזוג לאחר פרידה, בדרך כלל על פי הסכם או צו בית משפט.

מדינות רבות, כמו ניו יורק, משתמשות בנוסחה כדי לחשב כמה מההכנסה של בן הזוג זמינה לתשלומי מזונות בני זוג. למרבה הצער, שיטת חישוב זו יכולה להיות מורכבת להבנה ויישום ביעילות.

במקרים מסוימים, השופטים יעניקו מזונות לבני הזוג כסכום חד פעמי ולא כחודשי. זה יכול להועיל לבני זוג בעלי הכנסה נמוכה יותר המחזיקים בנכסים משמעותיים שלא היו מקבלים אחרת במהלך הליך הגירושין.

לפרטים נוספים :

https://www.avivitmoskovich.co.il/

About: Mark Moore