עורך דין פלילי בגין תקיפה מינית

עורך דין פלילי בגין תקיפה מינית יכול לעזור לך להילחם בהאשמות ולהימנע מעונש מאסר כבד. אתה יכול גם לקבל הזדמנות לזכות בכסף על כאב וסבל.

עורכת דין פלילית מוסמך יסנגור עבורך ויראה לך כי אתה זוכה ליחס הוגן. הוא או היא גם יוכלו לעזור לך לקבל ערבות סבירה, שתאפשר לך להתכונן להגנתך.

חבר המושבעים או השופט יתרשמו אם יש לך הגנה טובה. אתה זקוק לעורך דין מנוסה שיוכל לוודא שהראיות אינן מזוהמות, וכי הן נאספות על פי הסטנדרטים המשפטיים הגבוהים ביותר.

למרות שאתה עשוי להרגיש נבוך לגבי האשמה שלך, מגיע לך משפט הוגן. הגנה טובה יכולה לשמש אפילו כדי להפחית את ההאשמות, או להפיל את החיוב לחלוטין.

כמו כן, עליך להיות מודע לכך שאתה יכול להגיש תביעה אזרחית נגד המתעלל במקביל. לתביעה אזרחית יש נטל הוכחה קטן יותר ממשפט פלילי.

הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך היא לבקש עזרה מעורך דין לתקיפות מיניות בניו יורק. עליך להיות מודע גם למשאבים אחרים העומדים לרשותך.

מקרה תקיפה מינית יכול להיות הרסני, והרשעה יכולה להרוס את הקריירה שלך, את מערכות היחסים שלך עם משפחה וחברים, ואת המוניטין שלך. אתה צריך לקחת את הזמן כדי למצוא את עורך הדין המתאים כדי להגן עליך מפני ההשלכות הקשות ביותר.

ייצוג קורבנות


לעתים קרובות, קורבנות פשע אינם יודעים שיש להם זכות לפנות לייצוג עורך דין פלילי. הם עשויים להרגיש כאילו זכויותיהם מופרות או שאי אפשר לעשות דבר בנוגע למצב הפלילי. עורך דין של נפגע יכול לעזור להסביר את ההליך הפלילי וכיצד הוא יכול להועיל לקורבן.

חשוב שיהיה עורך דין מנוסה ובעל ידע שייצג את הקורבן. זה יכול לעשות הבדל בשלב ההתערבות שלפני ההגשה. זה גם יכול לעזור לקורבן להשיג פיצויים.

קיום עורך דין של הקורבן יכול גם לעזור לנפגעים עם צווי הרחקה. הם יכולים גם לספק מידע על משאבים בקהילה. בהתאם למקרה, ייתכן שהקורבנות יוכלו לגבות הוצאות מכיסם באמצעות הקרן של קורבן הפשע.

עורך דין של נפגע יכול גם לסייע לנפגע בפיצויים. במקרים מסוימים, התובע עשוי להיות מוכן להתפשר על פחות החזר. לעיתים קרובות, הנפגע מסוגל לגבות יותר מנכסי הנאשם, לרבות כיסוי ביטוחי. באופן דומה, עורך דינו של הקורבן יכול לעזור לשכנע את התובע הבודק להגיש כתב אישום פלילי.

עורך דין של נפגע יכול לסייע לנפגע גם בתביעות אזרחיות. במקרים מסוימים, ייתכן שנפגע יוכל לגבות פיצויים מתוקף באמצעות תביעה אזרחית. תביעה מסוג זה אינה דורשת רמת הוכחה גבוהה.

במקרים מסוימים, עורך דין של נפגע יכול אף לסייע לנפגע לקבל צו מגן. הם יכולים לתמוך בנוחותו של הנפגע, כגון קביעת עדות במועד נוח.

מחיקת רישום פלילי


מחיקת רישום פלילי הוא הליך משפטי המסיר הרשעה מעיני הציבור. זה לא מוחק הרשעה פלילית מהרישום של אדם, אבל כן מקל על השכרת דירה או הגשת מועמדות לעבודה.

על מנת למחוק רישום פלילי, עליך לפנות לבית משפט. אתה יכול להגיש עתירה בעצמך, או שאתה יכול לשכור עורך דין פלילי. על מנת להגיש יש למלא מספר טפסים ולהציגם בפני פרקליט המחוז או בית המשפט.

עליך למלא בקשה רשמית ותצהיר. בית המשפט עשוי להיעתר לעתירתך או לא. השופט יחליט האם העתירה שלך כשירה והאם לחתום את הרישום הפלילי שלך. התהליך יכול להימשך חודשים, אבל צריך להיות לך מושג ברור לגבי השלבים הכרוכים לפני שתתחיל.

עליך להמתין לפחות שנתיים לאחר ההרשעה הראשונה שלך בפשעים החמורים ביותר. אם הורשעת בעבירה קלה יותר, תקופת ההמתנה קצרה יותר.

אתה יכול גם להסיר את המעצר ואת הרישום הפלילי של הנוער שלך מעיני הציבור. החוק של קונטיקט הוא אחד המקיפים במדינה. הפשעים היחידים שאינם כשירים למחיקה הם אלה הכוללים אלימות במשפחה או עבירות אלימות מינית.

אם אתה נמצא כעת על תנאי, אתה יכול לבקש מבית המשפט לסיים אותו. בנוסף, ניתן להגיש בקשת מחיקה אם התיק שלך נדחה.

About: Mark Moore